21 Ekim 2011 Cuma

Kışa merhaba demeden...

İzin günleri... Benim sadece haftada tek gün görebildiğim, gördüğümdeyse bütün işlerimi, gezilerimi, ziyaretlerimi alışverişlerimi o güne sığdırmaya çalışırken deli gibi yorulduğum bir gün oluyor genelde...



Bu özel güne başlamadan önce akşamından mutlaka bir arkadaşa, eşe, dosta bişeyler içmeye, bıdı bıdı sohbete gidilir... İrice büyük bir neskafe fincanında türk kahvesi içilir...


Beni her sabah işe götürmek için bindiğimde zorla çalışan, durup dururken E5 in ortasında kalan, beni panikatak yapan tek materyal, ölmek üzere olan can çekişen arabamız ve karizmatik babam... Kendisi yolda kalma ihtimalime karşı önlem almaya çalışıyor zira akşam araba yüzünden kardeşimle başımıza gelenlerin pişmiş tavuğun başına gelmediğinden eminiz...

 
O beni yol ortalarında bıraksada ben onu ayağımı yerden kestiği için çok seviyorum ...

Babacığımla arabamızın haftalık kontrolünü de yaptıktan sonra evime gelip hazırlandım


Geçen sene sonbaharda aldığım kazağımı çok seviyorum ve onunla çok rahat ediyorum, ayrıca iş yerinde kot giyememek beni bitiren sebeplerden birisi... Haftanın tek günü sayın kot pantolonumla hasret gideriyorum...

En sevdiğim, sevdiceğim, vazgeçemediğim, en rahat ettiğim LV ayakkabımı da çektim ve çıktım ...




Sonraysa deniz kenarında gelsin yemekler... Ohhh OHhhhh...

Üzerine süper bir çay...


En sonunda arkadaşımı da tavlada yenince keyfime diyecek yoktu...

Akşam 18:30 gibi arkadaşımdan ayrılıp kardeşimle ona derslerini pekiştirmek amaçlı testler banaysa bi kaç parça alışveriş yapmak için çıktık ama devam eden metrobüs çalışmalarıyla alakalı yan yollar kapatıldığı için gitmeyi amaçladığımız yere gidemedik ve bambaşka bir semte gitmek durumunda kaldık... Sonrasıysa arabamızın çekilmesinden, benzinimizin bitmesine... Eve geldiğimizde kapının önünde sivil polisin ihbar üzerine peşimde olduğunun arabamı parkedince anlamama kadar devam etti... Böyle aksiyon dolu bi geceyi eve neredeyse ağlamak üzere girerek kapattık...Ve devamında kahvelerimizi kapıp odamda puzzle yaparak geceyi sonlandırdık kardeşimle...

Sevgiler...

Hiç yorum yok: