4 Ekim 2012 Perşembe

Tatil part 1: hazırlık

Uzun bir aradan sonra paylaşma güdümü yeniden hissederek kendimi blogumda bulmanın sevinciyle karşınızdayım ;) Zira paylaşmak istediğim mevzu bu sene ki tatilim... Bu sene Gemi turuyla gerçekleştirdiğim yunan adaları tatilime tatil demek biraz anlamsız olabilir çünkü yeni yerleri ve başka başka detayları kaçırma kaygısıyla sürekli bişelere yetişmeye çalışan ben ne denize ne havuza parmağımın ucunu sokmadım... Neyse gelelim tatilimin anafikrine; ben yurtdışına daha önce hiç çıkmamıştım ve gelgelelim yabancı dilimde tarzanca denebilecek kadar kötüyken bireysel bir yurtdışı planı yapmam sıkıntı olacağından attım kendimi tur şirketlerine ve ETSTUR la 1 buçuk ay önce yaptım tatil planımı ama benim gibi sabırsızsanız bu kadar zaman tatil zamanının gelmesini beklemek oldukça güç biliniz !!!  Bir haftalık bir iznim oldugu için ancak 4 günlük bir seyahat gerçekleştirebildim...  Ben bir adayla sınırlı kalmak istemediğim ve adalar arası geçişleri en rahat bu şekilde yapabileceğimi düşündüğüm için gemi turunu tercih ettim... Mikonos, Santorini ve Midilli olarak üç adayı arşınladım... Gelelim gidişime ;




Eğer evimden uzaktaysam strese girdiğim doğrudur... Valiz hazırlarken benim stratejim "Herseyi al !!!" oluyor genelde çünkü psikolojik olarak evimden uzaktaysam normalde ihtiyaç duymayacağım eşyalarıma bile gerek duyabileceğim kaygısı sarıyor dört bir yanımı ve ben bu riski göze alamıyorum... Öyle kombinlerini belirleyip sadece şunları alacağım kızlarından değilim ne yazıkki :(




Hal böyle olunca deli gibi dağıtıyorum her tarafı ama memnunum halimden =) sıkıntı yok...




İş arkadaşım beni iznime doğru uğurluyor, aslında arkamdan su dökmeseydi iyiydi... Yıllık izin çabuk bitmemesi için uğraşılan ama göz açıp kapayınca biten bi durumdur zaten ne diye su dökersin aa kızım !!!




Ertesi sabah ilk yurtdışı seyahatini gerçekleştirecek olan kaygılı, düşünceli ve umutlu bakışlarım...




Kardeşten tam destek... Kendisi yunan halkıyla gerekli iletişimi kurabilmem için tüm çabayı verdi...



Ve taksideyim... Tatil moduna girdim bile ;)

Sevgiler...


1 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

Merhabalar:):):)
Küçük bir not :
Butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz :
http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/
Sevgiler!!!!