26 Eylül 2011 Pazartesi

İş kombinleri...

Bu hafta ilk iş haftam dolayısıyla yeniden resmi kıyafet hayatıma adım atmış bulunmaktayım... Öyle kot falan giyemiyorum işteyken ne yazıkki :( benimde dolabımda kumaş pantolon sayısı oldukça az olduğundan önümüzdeki hafta ufak ölçekli olacağını umduğum bi alışveriş olayına girmeyi planlıyorum...

Biliyorum fotoğraf çok kötü ama sabah sabah annemin elinden çıkan foto bu oluyor... Sınırları zorladım inanın daha fazlasını yapamıyor annem... Bi sorun daha ki ne yazıkki detay yok... Sonuçta işe yetişiyorum ve fotolarda aceleyle çekiliyor...

Elbise: Sıradan mağaza ;)
Ayakkabı: Tory Burch
Hırka: Mudo
Çanta: Marc By Marc Jacobs
Gözlük: Loeve



Ayakkabı: Yeşil Kundura
Pantolon: LC
Gömler: LTB
Hırka: Pazar Style ;)
Çanta: Marc By Marc Jacobs
Gözlük: Ray Ban (Kardeşin doğum günü hediyesidir.)
Kolye: Kendim yaptım... ;)

4 yorum:

coco-jelly dedi ki...

tatlım işin hayırlı olsun önce:D geri dönüşler zor oluo bende okula alışmaya çabalıyorum=) benbce o alışverişde pek ufak çaplı olmaz:D:D eminim güzel kullanışlı parçalarla dönceksin=) fiziğinde ne güzel inceciksin=)

ser_up dedi ki...

Çok teşekkür ederim cnm bnm... Sende keyifli ve sonunun güzel olacağı bir eğitim yılı geçirirsin inş ;)Alışveriş konusunda zaman zaman dozu kaçırdığım doğru.. Dün akşamdan bi kaç parça beğendim bile ;) Alışveriş çılgınlığı yakında başlıcak inş ;) Sevgiler... Öpüyorum seni Kocaman...

GüzelGül dedi ki...

kombinlerin cok güzel :)) hirkanin rengi hosuma gitti.

ser_up dedi ki...

Çok tesekkür ederim cnm... Bende seviyorum hırkamı ama o kadar çok giydim ki sanırım artık eskidi ;) sevgiler...