24 Eylül 2011 Cumartesi

Çantaları çok severim...

Bir süredir yine yokum biliyorum ama hayatımda değişiklikler söz konusu olduğu için duruma ayak uydurmaya çalışıyordum... Neyse sizlere bahsetmiş olmalıyım takribi 3 ay önce oldukça radikal bir kararla işimden istifa etmiştim (zira çok yoğun, izinsiz ve ruhsuz çalışıyordum) Sonrasındaysa güzel güzel gezdim, eğlendim, tatil ve keyif yaparak 3 ayı devirdim derken "Hadi kızım artık iş ara" dedim ve üç gün içinde iş bularak ertesi gün çalışmaya başladım... Benim içinde çok ani oldu... Bügün benim işimde 5. günüm ve şimdilik alışmaya çalışmaca şeklinde gidiyor...

Verdiğim araya benim hayatımda olmazsa olmaz diye düşündüğüm çantalarla bir son vermek istedim...





Kesimini çok sevdimmmm... Böle bi çanta istiyorum beeennn...




Buna bayıldım... Rengi bi harika... Tık tık
Birazda pastel tonları  Tık tık...


Herkese keyifli haftasonları... Ben çalışıyorum siz benim yerime gezin, paylaşın ve ben bakıp mutlu olayım...

Sevgiler...

Hiç yorum yok: