26 Eylül 2011 Pazartesi

Neler yaptım ???

Son zamanlarda bilindiği üzere çalışma hayatına sert bir geçiş yaptım  ve bu süreçte açıkçası -fazlaca yatmaya alışmışım çalışmadığım müddetçe- biraz yoruluyorum... Neyse gelelim işin keyifli kısımlarına... Neler yaptığıma bakınca şöle bi iç geçiriorm her zaman ben... Yakın geçmişte olsa seviorm yaptıklarımı ve özlüyorum

Kardeşimle bu midye dolmaları mideye indirdik...


  Mavi kolyeme turuncu bi kardeş eklemek için boncuk çalışması yaptık... Tabiki yine kardeşimle birlikte...


Kolyemizi bitirince çok mutlu olduk mavi kadar sevmesekte bağrımıza bastık onu sonuçta onunda ayrı bi havası var... ;)

 Sonra biz bu mavi ve turuncuyu birleştirip güzel bi kolye oluşturduk... ikisini hem birlikte hem ayrı kullanma şansım var...

 Biz kolyemizi çok sevdik ama henüz onunla bi kombin oluşturamadım... Coming soon ;)

 Kahvaltı sonrası kardeşcanımı sevdim...


Veee babamın topladığı bu devasa inciri görünce gözlerim kamaştı bi çırpıda yedim ;)

Bu haftayıda böyle sonlandıran beennn bu hafta sadece boncuk çalışması yaparkenki fotoğraftaki beyaz kutuyu almısım... Yazık bana çalışmak benim alışveriş potansiyelimdeki verimi düşürüyor... Üzüldüm kendime birden...

Sevgiler

Hiç yorum yok: