5 Kasım 2011 Cumartesi

Bayram...

Ayyy yarın bayram... Çalışma hayatına başladığımdan beri bayramları daha çok seviyorum lakin izin günleri beni bi hayli cezbediyor... 2 gün boyunca babanne ve dedemin o sıcak yuvasında olucam... Babannem o en sevdiğim biber dolmasından, harika böreklerinden ve o güzel baklavasından yapmış olucak bende gidip şerbetli tatlılardan hazzetmediğim halde yicem ama dolmaya bildiğin yumulucam arada börekleri götürücem... Sobayla sıcacık olmuş odada kardeşimle kitaplar okucaz yine.. En önemlisi çok özlediğim babannemle dedeme kavusucam...


İşte böledir benim her seneki bayramım... Bu senede aynı şeyle olcak ve ben yine süper bi bayram geçiricem...

Yukarıdaki görselde oldukça akıllı manipülasyon barındırdığı için benim çok hoşuma gitti...

HERKESE İYİ BAYRAMLAR

Sevgiler...

Hiç yorum yok: