28 Kasım 2011 Pazartesi

Severek yapılanlar...

İş yoğunluğu sebebiyle uzun zamandır bloğuma bir post hazırlayamıyorum ne yazıkki :( ama diğer bloggerları takip etmekten hiç geri kalmıorum ;) Zira son zamanlarda biraz fazla yoğun ve yorgun bi süreçteyim ve memnunum işimi seviyorum çünkü... Bakalım bayramdan bugüne neler yapmısım...


İş arkadasıma gelen meyve sepetini ekipçe bir güzel mideye indirdik...


Meyveleri pek bir tatsızdı ne yazıkki güzel meyveleri ayırıp bazılarının sadece çikolatalarını kemirmekle yetindim...


Karşı komşumuzun bulgaristanda yalnız yaşayan anneannesi geldi ve ben ona aşık oldum -çocuklardan çok yaşlıları sempatik bulmuşumdur hep- onun bu yaşa gelirken yaşadıklarını bir hikaye gibi sırasıyla anlattı kardeşimle bana ve kaldığı 4 gece boyunca gitmediğimiz bir gece olduğunda bize küstü, özledi...  Çok tatlıydı... Gelelim bana gündelik yaşamda işten gelip pijamalarımı giyerim direk ve haftada 1 veya 2 gün karşı komşumuzun kahve davetine pijamalarla katılırım... BKZ: fotoğraftaki ser_up ;)


Bu pizzayı sevmeye sevmeye yedim... Beğenmedim nıııchhhkkk...


İş arkadaşım sedef bana mandalinalar getirdi... Neredeyse 25 gündür beraber çalışıyoruz onunla, işe başlamadan 2 haftalık bir "pasta ve kurabiye" kursuna gitti Ve yakında bana özel kendi elleriyle özel pasta yapıcak... Hihiihi


Kardeşimle onun doğum gününü kutladık ve sinemaya gittik... "Beni unutma" adlı türk yapımı bir filmde
-kardeşime göre- kimsenin ağlamayı başaramayacağı -ki film hiç güzel değildi, çok ani geçişleri vardı-  hüngür şakır ağlamayı başardımmm...

Benden bu kadar...

Sevgiler...

Hiç yorum yok: