10 Kasım 2011 Perşembe

Her bayramın bir bitişi olur ;)


Bir bayramı ve o güzel tatil günlerini geride bırakarak ofisimdeki masamdan seslenmekteyim şuan... Güzel, keyifli, bol misafirli ve ziyaretlerle dolu bir bayram geçirdim... Enerji doldum geldim...




Benim ailem, minik ailem...


Sevgili annem ve kardeşim...


Ve babamı öpücüklere boğmak ;)



Babannemin korda pişirdiği bu mantarlar harikaydı...



Ve tatil dönüşü yapılan büyük buluşma... Ortadaki arkadaşım ortaokul sınıf hatta sıra arkadaşım ve kendisi 10 yıl önce antalyaya yerleşti... Bunca yıl sonra ilk defa görüştük... Garip hissediyor insan...



Kendisi benim son gözdem olmakla birlikte arife gününden beri ona karşı ciddi bir aşk beslemekteyim... O kadar tatlıki hiç yanımdan ayırmıyorum... Kıyafetime uysun uymasın kolumdan çıkartmıyorum :P
Yeni edindiğim Hermes çantama bayılmaktayımm...

Sevgiler... Öpücükler...

3 yorum:

cecilia dedi ki...

ne güzel bir ailesinin bayıldım resimlere, mantarı çok severimm ayrıca ve de çantan çok güzel, güle güle kullan ;)

ser_up dedi ki...

Aile konusunda tesekkür ederim cnm... Mantarı kor üstünde pişmiş halinde yemeni tavsiye ederimm... Çantamıda o kadar çok seviyorum ki aldığım günden beri kombinime uysun uymasın kolumdan çıkartmıyorum ;) sevgiler...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.