19 Ağustos 2011 Cuma

Bunca zaman nerdeydim ki ben ???

Uzun zaman oldu sesim sedam çıkmıyor lakin ses çıkarmasamda gayet takip ediyorum saygıdeğer blog yazarlarını... Sadece kendim hiç bir güncelleme yapmıyorum... çünkü hem maymun iştahlıyım hemde bu zaman zarfında çok yoğun bi süreç geçirdim sonrada fazla sakiniyete girdim ama nedense hiç bir şey yazmak gelmedi içimden... kısmet bugüneymiş...

Bunca süre tabi ki hayli fazla etkinlik yaptım... bunlardan en sevdiklerim 10 günlük tatilim ve doğum günüm... Ama tabiki her sey sırayla... Ailemle şilede güzel bi tatil geçirdim.. Şile de teyzem ve amcamın denize fazlaca yakın olan bi yazlıkları var en son 5 yıl önce gitmiştim ve yıllar sonra tekrar gittiğimde aileyle tatilin güzel olduğunu ama benim ev yerine otel tatillerini daha çok sevdiğimi bir kez daha anladım ;) İşte benim kısa tatilimden kısa görüntüler...

 İlk günümüzü biraz serin geçirdik dolayısıyla denize terastan bakmakla yetindik...

 Evde sıkılınca ufak çapta bi yürüyüşe çıktık...

 Bol bol güneşlenip kitap okuduk ama ben beyaz tenli olduğum için çogu zaman gölgede takıldım...


Bu foto teyzemin güzel olmaya çabalayan en azından umut vaadeden bahçesinden...  Şile denizi feci azgındır gidenleriniz bilir ama denizi öle fazla sevmeyen ben için gayet durgun ve "gel bana" der gibiydi... saolsun :P

Bu fotolar benim telefonumdan daha kuzenimde olanlar var... tabii onlarda gelecek...

BAsshhhh BaŞŞŞHHHh

Hiç yorum yok: