27 Ağustos 2011 Cumartesi

Kendim yaptım... Kendim aldım, araya hediyeler kattım ;)

Doğum günümü geride bıraktığım bu günlerde çok fazla blog dolaştığımı söleyebilirim... Bu bloglarda çeşitli takı yapım aşamalarını gördükçe içim gidiyor hep ve bende dönemsel üretim yapma isteği uyandıran o dürtü yine atağa kalkınca kardeşimle birlikte boncukçunun yolunu tuttuk tabiii...

 Takı yapmak mesele değil kardeş... Mesele o mini minnacık boncukları misinaya geçirmek... Zira saatlerce çeşitli dedikodular eşliğinde geçirdik boncuklarımızı...

Sonuç; Ben çok sevdim kolyemi...Uzunluk oranını 2. denemede tuttursakta ve boncukları geçiricez diye canımız çıksada biz yaptık demek güzel...

Gelelim son dönemde aldıklarıma... Öncelik hediyelerimin tabiki... Filli kolyem ve siyah yüzüğüm karşı komşumuzun doğum günü hediyesi... En çok filli kolyemi sevdim ama biraz uzun onunda bi çaresine bakacağım en kısa zamanda...



Son dönemde aldığım kitaplarımda burda... Canlarım benim... Daha önce okumuş olduğum Peyami Safa nın 9. hariciye koğuşu nu yıllar sonra tekrar okumak istedim çünkü aklımda hiç bir şey kalmamış kitaplığımda da yoktu (daha önce arkadaşımdan alıp okumustum) görünce hemen aldım.. Zaten çok ince bir kitap o bitince hemen Erkek dedikodusuna başlamayı düşünüyorum...

Sevgiler
BAŞŞşşşşşhhh BAŞşşşhhhhHH

Hiç yorum yok: