19 Ağustos 2011 Cuma

Mezuniyetler, kutlamalar, düğünler..

Yıllardır beraber vakit geçirdiğin, küçüklüğünü ve her halini gördüğün komşularını mezun etmek ve evlendirmek güzelmiş... Ziiraa yaşlanıyoruz azizim ;) Şöyle ki bana bu özel günlerde dans pistini göstermeyi verin... Çünkü bi daha oturamıyorum...

 Bilindiği üzere sarışın minnoş benim kardeşim... Onun mezuniyetini geçen yıl gerçekleştirmiştik...


 Ve iş arkadaşlarım... Düğünden bir kare... Organizasyon pek ii olmasada ben (sorumluluk kendime ait deilse) böyle şeyleri pek kafaya takmam... Gayet eğlendik biz...
 Ve asistanım... Her türlü sinir harbinde beni sakinleştiren... Nazımı, hastalığımı, derdimi çeken yegane karakter...
 Düğün gecesinin sonu... Görülüyorki pistte oldukça yorulmuşum ;)
Bu da kendi çapımızda bi kutlama... Kutlamanın sebebini söylemeyeceğim çok alakasız bi durumdu çünkü...

BaaŞŞşşşşhh BAaaşşşşHHH

2 yorum:

cecilia dedi ki...

ama merak ettim kutlamayı şimdi??? :)

http://sser-up.blogspot.com dedi ki...

:D Saçma gelebilir ama işimden istifamı kutluyorduk (çok yorulup deli gibi çalışmama rağmen mutsuz bi çalışma içindeydim)