21 Ağustos 2011 Pazar

Tatilin devamı...

Tatilimin bi kısmını bi kaç post önce paylaşmıştım... Aslında çok minik bi kısımdı paylaşılan kısım... Deniz, kum, çakıl, eğlence, doğa yürüyüşleri, geceler, güneş, yaşasın yemek yemek derken ne kdar da çabuk geçmiş :( neyse fotoğraflara bakıp bende maziye gideyim bari...

 Önce böle bakarım denize soğuk mu, sıcak mı? diye...

 Sonra geri gelirim... genelde hep soğuktur çünkü :D

 Arkamızda bulunan 99 adet dik merdiveni her gün mutlaka inip çıktım..




Hhehehehhe apaçi dansı yapmamın sebebi denizin soğukluğudur... korkmayınız hala kendimdeyim :D



Tatilin 3. günü teyzemin İstanbul daki komsuları geldi ailecek bizimle birlikte 4 gün kaldılar... ve daha önce de tanıdığım İremle tatilim daha da keyifli hale geldi...


Bir denize girerken donma hali daha... Ayrıca kabul ediyorum biraz fazlalığım var... Biraz ama di mi ??? fazla değil :P

Tabbiii en önemlisi tatile giderken götürülen kitaplar... Benim genelde çantamda 4-5 kitap olur... 2 si mutlaka kardeşimindir... Diğerleriyse benim ve her an plajda sıkılabilecek diğer bir tatil arkadasımı düşünülerek alınmış olur ;) Fotoğraftada görüldüğü gibi tarafımdan kuzenime hemen bir kitap temin edildi...


Daha önce de sölediğim gibi akşam yemeğinden önce doğa yürüyüşlerine çıktık...





Ne yazıkki bizim bulunduğumuz yerde bir market bile yoktu ve bizde maksat muhabbet olsun diye yürüyüşlerimizi kimi zaman yan köylerdeki marketlere yaptık... Gidiş ve geliş 8 km yürüdüğümüzü söyleyebilirim... Markete ulaştığımızda  gerçekten çok mutlu ve şaşkındır... eee her gidişin bi dönüşü olduğu için birazda kaygılıydık :)

hep yüzdük dinlendik, birazda eğlenelim dedik ve amcam bizi kafaları çekmeye götürdü... ohhh miiisss..
 Göya karşılıklı göbek atıyoruz... resmen birbimize sırtımızı dönmüş yılan dansı yapar modda takılıoruz kendi alemimizde...
 Daha öncede sölediğim gibi pisti görmeyiveriyim...
 ohh ohhh.... yandan...

Aileyle dondurma yemek için çıkılan bir doğa yürüyüşü daha...
 hehhheehh bu ve bi sonraki fotoğrafa baktığımda lost dizi afişine benzetiyorum... Özellikle annemi... Jack gibi durmuş resmen...
 Anneler ve çocukları...


 Double kardeş... Annem, teyzem, ben ve kardeşim... Öle kardeş kardeş takılıyoruz demenin tam vakti...
Zira teyzem bi taraftan beni öpme derdindeyken kardeşim başka yöne el sallıyor...


Böylede mutlu gideriz plaja...

 Veee kuzenimin beni yakaladığı an... Şilenin merkezinde gece pazarı kuruluyor bizde tatilimizi orda geçirdiğimizde mutlaka uğrarız... o gecelerden birinde ben muhtemelen yandan yandan da olsa çantacı veya ayakkabıcı görmüşken...

Son olarak bir haftasonu plajımıza gösterilen ilgiden bir kare... H.içi sakin sakin güneşlenen, denize girsek mi girmesek mi? diye düşünen biz... H.sonu kumsalda ne kelime, deniz içinde yer bulamıyoruz...

Sevgiler

BAaaaaşŞŞŞhhHH baaAAşşşhhH

2 yorum:

cecilia dedi ki...

tatil karelerine bayılıyorum cnm nereye gittiniz çok güzelmiş, keşke bitmese dedirtiyor insana dimi :)

http://sser-up.blogspot.com dedi ki...

Bende severim cnm.. Şile de geçirdik tatilimizi ailecek ama ben çok uzayınca sıkılıyorum tatilden ;) 10 gün ideal bence..
Sevgiler...