16 Şubat 2012 Perşembe

Küpelerim olmadan asla !!!

Genelde abartıya kaçmamak şartıyla aksesuar kullanmadan kombinimi tamamlanmamış gibi hissederim... Mutlaka kıyafetime uygun bir küpe kulağımda bulunmalı... Geçenlerde kardeşimle yaptığım alışverişte kendimizi küpe çılgınlığının göbeğinde bulduk ve harika küpelere sahip olduk...





Bu ciciş iş arkadaşımın hediyesi... Onu da sevilenler arasına aldım çoktan..




Hepsini kullandım ve çok sevdim... 


Ama gelin görün ki bu postun bir yapılış amacı var... O kadar çok sevdiğim küpelerim minik çekmecelerinde eciş bücüş duruyorlardı... Ve bende onlara daha saygılı davranmam gerektiğine karar verdim...


Gidip bir mantar pano temin ettim ve gardrobumun yanına sabitledim... Bunu bantla falan yapmayın çünkü küpeler ağırlık yapınca taşımama riski büyük oluyor...


Sonra sıra sıra sallantılı olmayan minik küpelerimi üzerine yerleştirdim...


Hatta hafif olan kolyelerimi raptiyelerle astım... Sabah işe gitmeden hazırlanıyorum sonra geçiyorum küpelerimin başına hangisi kombinimle uyar diye bakıp, alıp, takıyorum... Çekmecede küpeler arasından istediğim küpeyi arama derdine hatta bir tekini bulmama rağmen diğer tekin nerde olduğunu bulamamama paniğine son... Ben çok memnun kaldım... Hemen sizinle paylaşmak istedim...

Sevgiler...

Hiç yorum yok: