16 Şubat 2012 Perşembe

Son dönemler...

Evet... Ben yine son zamanlar güzel vakit geçirdim... Öncelikle arkadaşımın doğum günü organizasyonunu ben üstlendim ve aman Allahım ne güzel bir organizasyon yapmışım ben derken sahne sırası türkücü bir abimize gelince hersey berbat oldu ama benim anlayışlı arkadaşlarım hiç seslerini çıkarmayıp memnun gibi davrandılar...




Parmaklar doğum günü çocuğunu gösteriyor..



Keyfime diyecek yok maşallah...


En son kotondan aldığım triko elbisem üzerimde...


Yemekler harikaydı...


Ayrıca Ikea ya bir çıkartma yapıp kardeşimle kendime bir kaç mobilya aldım... Bu sehpa kardeşime...


Demonte halini sevmediğim mobilyaların monte edilmiş hallerine bayılıyorum... Monte işlemini babamla karşı komşumuza bıraktık ;)


Ve yeni şifonyerim... Gayet sevdim kendisini, neredeyse tüm kıyafetlerimi topladı...


Bitince gururlanan babam ve komşumuz şifonyerimle poz vermek istediler... Bende kahramanlarımı kırmadım tabiii...


Bir müşterimizin Almanya dan getirdiği çikolatalara bayıldım.... 


Annem bize kaşarlı-mantarlı fırında tavuk yaptı... lezzeti hakkında yorum yapamayacağım... Mutlaka denenmeli...


Ördüğüm son atkım yüzüme uyuyor mu? denemeleri.... Sizce de yakışmış mı ??? Bu tip renkler beni her zaman korkutmustur... Ama bu fotoğrafta sevdim... 


Sonunda kendime bir saç şekillendirici temin ettim... 





Kahvemle sevgililer günü çikolatamı yedim ;)

 

Ve sevgililer günü için babamın anneme aldığı çiçekle postumu kapatmak istiyorum ayrıca yüreğinde sevgi barındıran herkesin sevgililer günü kutlu olsun...

Sevgiler...


Hiç yorum yok: