27 Şubat 2012 Pazartesi

Ooo yaşadım... Yaşıyorum...

Bu haftayı pek iyi geçirdiğimi söleyemesemde yine de hiç bir şeyin keyfimi kaçırmasına izin vermeyeceğim...  İzin günümde hastanede özel bir muayene geçirdim ve şükürler olsun ki sadece ilaçlarla halledilebilecek bir durum çıktı.. Ayrıca bu akşam benim için değişik bir akşam olacak bunu sizlerle sonra paylaşmayı düşünüyorum, kesinleşmeden hiç bir şeyi olmuş gibi göremiyorum ben... Neyse gelelim bu hafta yaptıklarıma...



Her hafta olduğu gibi, bir standart haline gelen abur cuburları mideye indirdim...



Kotonda gördüğüm bu iki ceketi hemen aldım henüz bir kombin yapma fırsatım olmadı... Altına cici pantolonlar almayı planlıyorum...


Yine kotondan kardeşime bu bebe yaka elbiseyi aldık... 


Biz iki kardeş akşamları bir kaç saat ailece vakit geçirdikten sonra odama çekilir 10 dk kitap okur 20 dk sohbete dalarız ve uykumuz gelene kadar bu rutin böyle tekrarlanır sonra ben uyuklamaya başlayınca kardeşim ışığımı söndürüp kendi odasına geçiş yapar... Bu sürede yanımızda mutlaka kahve ve büyük bardaklarda sular olmalıdır... İşte o sular için bu bardakları aldık...


Karşı komşumuzda pişip bizede düşen bu corn flakes, ceviz ve karamel tadında bir sosla hazırlanan bu tatlıyı sevdim... Ve son okuduğum Ateşböceği Yolu adlı kitabı yarıladımmm..


Evimizde bir pazar geleneği haline gelen balık sefamızı da bu koskocaman balıklarla yaptık... Enfestiler... Ama fazla doyurucuydular... 

Sizlerle birlikte yeni bir haftaya merhaba demek çok güzel... Umarım herkes için güzel bir hafta olur...

Sevgiler...

5 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

hoş bir hafta :)
balıklar çok lezzetli gibi ...
sevgiler:)

ser_up dedi ki...

Balıklar lezizdi... Çok süper olmasa da hoş bir haftaydı dediğin gibi... Havalar güzelleşsin daha güzel haftalar geçirecağiz inş ;) Sevgiler canım benim...

Vonny dedi ki...

nice to know your blog :D nice blazer!

come visit my blog if you've time

xx,vonny

xxyy dedi ki...

love the blazers. xx

http://www.theprovocativecouture.com/

Melita dedi ki...

Great pictures :D

http://shopaholichousewife.blogspot.com/