3 Şubat 2012 Cuma

Neler yaptım serisine eklenti :)

Merhabalar...

Haftasonuna giriş yapmamıza dakikalar kalan şu zamanda bende sizlerle şu aralar neler yaptığımı paylaşmak istiyorum... Malum ben h.sonu çalışıyorum... Şöyle bir görsellerime baktımda ne kadar çok şey yapmışım dedim... Ya da ek bir seçenek post hazırlamayalı uzun zaman olmuş görsellerim birikmiş ;)


Beybime bak nasıl poz vermiş tipini yediğim haylaz varlık...


Karşı komşumuzun hazırladığı bol kalorili kahvaltının tadını çıkardım...



Kahvaltıdan sonra yine karşı komşumuzun yaptığı nefis tiramisu yu mideme indirdim...


Arkadaşımla dedikodu yapıp kafaları çektik ;)


Her sabah penceremden bakıp ne giyeceğime karar vermek için hava durumu kontrolü yaptım (manzara bizzat odamın penceresindendir.)


Marilyn Monroe nun hayatını anlatan kitabımı hüsranla bitirip yeni kitaba başladım... Bir gün ü daha önce almış ve kitaplığımda okunma sırasını beklemeye bırakmıştım ve sonra aynısı kardeşime de hediye geldi bizde kitabı beraber, eş zamanlı okumaya karar verdik... Akşamları odama çekilip kardeşimle beraber okuyoruz bazen o okuyor ben takip ediyorum bazense tam tersi... Olaylar karşısında beraber tepkiler vermekte çok komik oluyor... Eğer böyle bir fırsatınız olursa beraber okumak çok keyifli... Önerilir....


Yüksek bel eteğimle hafta sonu iş kombini yaptım...


Ofiste dışarı çıkıp kar topu oynadıktan sonra geri gelip salep içip; tatlı yedim...



Yine kahve içtim bu sefer yanında şeker ikramıyla...


Kardeşimle odamıza çekilip "book time" yaptığımız bir zamanda bu tabağı mideye indirdik...


Pizzayla şarap içtim...


Bu minik purolardan sadece bir tane içtim...


Karın en yumuşak haline sert bi iniş yaptım...



Ailemle kar yürüyüşüne çıkıp eğlendim...

Sevgiler...

5 yorum:

cecilia dedi ki...

daha sık yazmalısın cnm bayılıyorum resimlerindeki samimiyete :)

Fashionable Memories dedi ki...

Beautiful photos!!!!! I'm really glad to have found your blog. If you have a chance, please visit/follow my fashion blog. Your supports will mean a lot to me! Thank you so much in advance! Have a great day!!!

ser_up dedi ki...

Cecilia; cnm sık yazmaya gayret ediyorum ama maksimum bu oluyor sanırım... özellikle daha sık yazmaya özen göstericem senin için... Fotoğrafları samimi bulmana sevindim... Sevgiler... Öpüyorum seni...
Fashionable Memories; Thank you ... I glanced block will follow ...

Unknown dedi ki...

Ne güzel keyif yapmışsınız. Bir gün kitabının filmini izledim bende çok güzel.

Blogunu çok sevdim benimkine de beklerim. Sevgiler..


http://www.bonbondiyorki.com/

ser_up dedi ki...

Merhaba canım; Ben kitabı pek sevmedim aslında ama kötüde değildi... Filmi daha akıcı olacaktır diye düşünüyorum en kısa zamanda izleyeceğimmm... İzleyicim olacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum... Sevgiler...