12 Şubat 2011 Cumartesi

Alışverişi severiz...

Evet sabahta bahsettiğim gibi dün akşam kardeşimle bol bol gezdik... Süper bir akşam geçirdik.. Ohhh bi güzel mağaza çılgınlığı yaptık, gecenin sonu pek hoş olmadı ama biz her halükarda eğlendik her zamanki gibi ;) Gece güzel başladı azıcık tadımızı kaçıran olaylar oldu ama güzel bitti... Alınız gezimizden kareler...

İndirimler bizi oldukça şaşırttı ve şoke olduk :)

Daha önce %70 ini duymuştuk da bu kadar akıl karıştıracak ve hesaplanması zor indirim yüzdesi ilk defa gördük...

Stradivarius taki bu babetleri beğendik...

Bu şapkayı sevdik...

Bu hırkaya bayıldım, fiyatını görünce iyice bayıldım ve 15.00 TL ye açık gri olanını hemen aldım ;)

Komşu kızımızın yılsonu balosu için 1. görseldeki eteği beğendik... Kardeşime de son görseldeki şapka fena yakıştı ;)
VEE YUKARIDAKİ SABAHLIKLARDAN BİRER TANE EDİNMEYE KARAR VERDİK...

Aracımıza doğru ilerlerken çok mutluyduk çünkü bizi nelerin beklediğini bilmiyorduk :(
Neyse gecenin en güzel kısmı kitaplara bakarken kitapçıda çalışan çocuk ve oraya sürekli gelen bir kızla uzun uzun kitaplar üzerine sohbete daldık.. Aynı kitapları okumuşuz ama yorumlarımız ve beğenilerimiz farklıydı sonra biz bu kızla sohbeti koyulttuk ve mesleklerimizden falan bahsetmeye başladık kendisi avukatmış, beraber bir şeyler içmeyi teklif etti ama AVM kapanıyordu. Başka bir gün beraber kahve içmeye karar verdik... O da yeni evlenmiş ve benim evime yakın bir yerde oturuyormuş, buralarda hiç arkadaşı yokmuş, beraber aktivite yaparsak çok mutlu olacağını söyledi... Bende onu sevdim zaten bir kahve içip oldukça uzun sıkılmadan sohbete dalacağımız kesin...
Şimdi de sıra gecenin faciasında otoparkta olan aracımızın başına gittik ve kumanda arabanın kapılarını açmadı... İşte o an hatırladım arabanın farlarını kapatmayı unuttuğumu :S Doğal olarak arabanın aküsü bitmişti :( Neyse gidip otoparktaki görevliye bize yardımcı olup olamayacağını sorduk o da bu olayın her gün 20 den fazla yaşandığını üzülmememiz gerektiğini söyleğince biz kardeşimle kokkak iki bayan pozisyonundan kurtulduk ve görevlinin bizi yönlendirmesiyle otopark içerisindeki oto yıkamaya gittik neyse bunlar 4 genç arabayı ittiler yokuş aşağı saldılar falan araba çalıştı lakin gitti... gitti... gitti ve gözden kayboldu... bayaa bir bekledikten sonra getirdi çocuk arabayı ve bize iade etti ve çocuğa ödeme yapmak istedim kabul etmedi bende küçük olan çocukların cebine bahşiş koymaya çalıştım kaçtılar, ehhh ne yapayım dedim M. ye kartımı verdim işimle ilgili konularda sıkıntısı olursa yardımcı olabileceğimi söyledim ve ben ve kardeşim mutlu mesut arabamıza bindik ve evin yolunu tuttuk... Tam asansöre bindik eve çıkıyorduk ki arabamızı kullanan oto yıkamacı M. aradı -Allahtan kartımı vermişim- ve bir arabaya değdiğini ama o an sadece yan aynanın değdiğini düşündüğünü, içine bir kurt düştüğünü ve arabayla geçtiği yolu dolaşırken arabanın yan çıtasını bulduğunu,arabanın kenar çıtasının düştüğünü  falan söyledi... Bana gelinde o çıtayı takalım dedi... AAllllaa Allaaa oldum tabii... Eve gelip babama olayı anlattım Ve beraber inip arabaya bakmaya karar verdik... Ne görelim oto yıkamacı M. bizim arabanın kapılarını bayaa bi içeri göçertmiş, 2 dk da Bildiğin kaza yapmışşş :( Babam aradı M. yi konuştular sevecen sevecen... Ortak bi çözüm bulundu sonuç olarak... İşte böyle bir gece geçirdik sevgili dostlar :( Olsun cana değil mala gelsin ne önemi var ;)

Sewgiler.... BAŞşşşhhhh BAŞşşşhhhh...

Hiç yorum yok: