8 Şubat 2011 Salı

Dün...

Her zaman önceden yapılan değilde aniden gelişen programlardan daha fazla keyif almışımdır... İşte dünde aynen aniden gelişen programına bi örnek teşkil etmekte, ben dün gayet ofiste işlerle uğraşırken üniversiteden sınıf arkadaşım aradı... "geliorum" die, "hadi" dedim bende, çıktı geldi...yarım saat ofiste takılıp çıktık


Ofiste biz
                                      
Çıkmaya hazırlanırken
 
Eve giderken

Hemen eve geçip spor kıyafetlerimi üzerime geçirdim...


İş kıyafetiyle gezilmez di mi ama ??? ;)
Ayakkabı: tiger
jean: yards
t-shirt: pazar
hırka: mudo _ama arkadaşımdan üşüdüğüm için aldıım şalın altında kalmış gözükmüo :( _
çanta:accessorize
şapka: ben örtüm :D
 Sonrası  gezmece, görmece modunda olucak die düşünürken, arkadasımın dertli olduğunu görüp sohbete daldık tabiii yemek yemeği ihmal etmedik ;)


Ve fastfood çılgınlığı

yemek yemek için can atan ben
Ve ben AVM ye gidip hiç bişeye bakamadan çıktım :( (ühü ühü) Son 4 buçuk aydır haftanın 6 günü çalışan ve boş vakti az olan bi karakter olarak AVM ye gidip hiç bişeye bakamamak bana hiç yakışmadı :(
Sonrasıysa diğer bir arkadaşımın beni arayıp evine davet etmesiyle devam etti... üni arkadaşımı bırakıp diğer arkadasıma geçtim...


Arkadaşımın leopar desenli yatak örtüsüne bayıldım...
Leopar deseni her zaman sevmişimdir

Ve burdada bişeler yedim tabiii :( Alllaaammm çok feci kilo aldım biri beni durdursun :(
İşte böle bir günün sonuna daha geldik... Güzel bi gündü biraz mağaza gezip daha ez yemek yeseydim daha ii olcaktı.. Ofisteyim suan ve  ben gidiorum çünkü abla kahve yapıo... içiiimmm şöle köpüklü köpüklü...

BAŞH BAŞH...                  

2 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

arkadaş canlısı bu olsa gerek:) negüzel vakit geçirmişsiniz kıskandım valla..iki güzel bi araya gelincee..sohbette koyulaştı demekki:) güzel fotoğraflar paylaşmışsın canım.izleyicin oldum.blogun hayırlı olsun.blogumu ziyaret etmen beni çok mutlu etti.öpüyorum.sewgiler

ser_up dedi ki...

:) teşekkür ederim canım bende izleyicim olmana çok sevindim... ilkler önemlidir sende bloguma yorum yapan ilk kişi oldun ;)ve beni çok mutlu ettin... seni takip ediyorum ve her zaman edeceğim gibi gözüküyor ;) bende öpüyorum sewgiler...