2 Şubat 2011 Çarşamba

ilk yazı olarak bu yazıyı kabul ediniz pls

az önce çılgınca yeşil ayakkabılarımı gösterme gayreti içerisinde olduumdan blogumun ilk yazısı tadını verememişim ilk postuma... düşündüm beğenmedim... geri sarıım dedim :S
burda ne yapmam gerektiğiyle alakalı uzun uzun planlar yapmadım açıkçası... blogumla ilgili geleceğe dair içeriğinde şu olcak bu olcak bilgisi veremicem (sanırım start için yanlış bi zamanlama oldu çok kaprisli davranıorum... ) eğlenelim gülelim beğenelim alalım... kopya çekip, yapıştıralım birbirimizin hayatından die burdaım... son zamanlarda yeterince sıkıcı bi hayatım olduu düşüncesiyle ve günlük hayatta insanlarla sadece iş hayatının gereksinimi olarak toplantı halinde geçen günlerime acıyıp buradan sosyalleşme tasası içindeyim aslında... bakalım bir blog bir insanı ne kadar sosyalleştirebilir.. sınırları zorlayıp iş hayatından biraz olsun sıyrılma gayreti içinde olan ben bakalım başarı çıtasını zorlayabilicek miim???

İŞİN ÖZÜ:

herkese koskocaman MERHABA... ben burda yeniyim bana çömez muamelesi yapmayın e mi ???
:)

Hiç yorum yok: