7 Şubat 2011 Pazartesi

hafta başı and geçen hafta...



bir haftayı daha geride bıraktık... her bir haftayı sonlandırıp yeni bir haftaya başlarken geçen haftanın nasıl bu kadar hızla geçtiğini asla anlamıorum lakin işte şu güzel şubatımızın ilk haftasını geride bırakmış durumdayız... geçen hafta benim için oldukça tempoluydu (her hafta olduğu gibi) iş, toplantılar, gezmeler, içmeler bıdı bıdı...

İŞTE GEÇEN HAFTA NELER YAPTIM...

İş için yemek eşliğinde toplantılar yaptım... güzel keyifliydi... çok lezzetli bir et yedim...




 Bir adet şapka örme girişiminde bulundum lakin bu şapkayı dün gece bitirdim çok komik (ibiş şapkası) gibi oldu
 gardrobumu topladım ve ne kadar çok fular ım olduuna kanaat getirdim...



 

Çok cici arkadaşımla evde dedikodu  yaptım...

 


Veeee güzel yemekler eşliğinde izin günümde süper bi şarap içtim



işte böle bi haftayı geride bıraktım daha çok detay var ama şimdi uzun uzun anlatırsam işimden kovulabilirim... ofiste müsait bi zaman buldum da yazıorum... herkese öpücükler bash bash ;)

Hiç yorum yok: