21 Şubat 2011 Pazartesi

"Korkarım ofiste uyuciiimmm" problemi

Allahım kendimi kasmasam, zor da olsa tutmasam şakkadanak uyucam walla... Hafta başı olmasına rağmen öyle çok bir işimde yok _ya da ben çok hızlıyım hepsini hallettim :P_ Dışarıda ki havadan mıdır nedir bilemiyorum tamamen uykuya kanalize olmuş durumdayım.. Birisi sen yorgun gözüküyorsun dese.. hee bee abi walla 2 dk yatıp uyuyayım mı yaa??? diye yalvarasım var cidden... Lakin istesem uyurum kimse bana bir şey demez ama ayıp olur bee... Ve en önemlisi bir saat önce yedim öğle yemeğimi üzerine de bir de uyku olursa "Hoşgeldi Dobiçko" olcam diye korkmasam hemen uyuyuvereceğim :P

OOhhhoooo ben nerelerde uyumuş insanım... Çocukkken kuzenimin sünnet düğününde uyumuşum da yıllar sonra öğrendim... O da denk geldi... Evde fotoğraflara bakıyoruz, o dönemler ben tek çocuğum henüz kardeşim dünyaya gelmemiş havam 1500 :P Bir fotoğrafa detaylıca baktım kendimi göremedim, herkes, tüm sülale var ben yokum "Anne bu fotoda ben neden yokum?" dediğimde "Bak ayakkabıların orda" yanıtını alınca tatmin olmayan ben "ayakkabılarım neden orda ben yokum?" sorusunu sormayı kendimde hak bilmiş ve "sen sünnet çocuğunun yatağında uyuyorsun" cevabını almıştım... Bildiğiniz bangır bangır müzik çalan düğünlerde bile uyurum ben ohh mis..

Başka bir uyuma vakam daha var... Oda üniversitede Türk Dili dersine denk gelmiş... Arkadaşımda beni fotoğraflamış, ben baya bir uyumuşum... Allahtan hoca masasından hiç kalkmadan ders anlatırdı da beni hiç farketmedi bile.. Ben yine bir güzel uykumu alıp yoluma devam ettim... Zaten uykuyu alamadan dinlenen derstende birşey anlamama riskim vardı bende direk uyumayı seçtim... En azından sonra ki dersleri uykusuz dinlememiş oldum...

Ooyyy ne güzeldi o yıllar, dudağımda ki beyazlık uçuk kremi..
_uçuk çıkartma konusunda rakip tanımam_
Telefonumuda yeni almıştım, başucumdan ayırmıyordum...
Ayrıca burada 19 ya da 20 yaşındayım belirteyim...

En güzeliyse ben yatağa yatınca öyle sağa sola dönmem LAK diye uyurum... Bazen yatağı bile beklemeden "yatağa giden yolda" ve "çeşitli sandalye, masa , koltuk gibi mobilyalarda" da uyuduğum oluyor...

Lakin bir gün evde çok fena bir yerde uyumuşum ama onu anlatamayacağım, siz anlarsınız tabiii...

Uyku güzel şey... Uykusuz kalınca hiç çekilmem diyemem çünkü genelde uykusuz kalmam sızarım... Her türlü sızarım...

Sevgiler BAAŞşşşhh BAAŞŞşşşşhhh

Hiç yorum yok: