3 Şubat 2011 Perşembe

Her zaman yapmak istediim şey = "Ne giydim?" postu...

Ve işte beklenen an geldi çattı benim adıma ... Lakin ben 2 gündür ilkleri yapmakla mesgulüm... Dün yepyeni bi bloga başlarken bugünde ilk ne giydim postu yapıorum... (Tanrım sen nelere kadirsin)... Bugün haftanın 6 günü olduğu gibi yine işe gittim tabiki vee saygıdeğer sekreterimiz h. nin eline tutuşturuverdim fotoğraf makinemi... Kız ne olduunu şaşırdı tabiii işte yaptıı başarılı mı deil mi bilemediimm çekimlerimiz...

HIRKA = Mango
JEAN = Levis
SAAT = Swatch
AYAKKABI = Yeşil kundura
 Tüh çantamı çekmeyi unutmuşum yaaeee :( Neyse onuda ilerleyen zamanlarda göstermekten mutlu olacaım lakin marc jacobs ... İşte hayat böle akıp giderken ben çalışıp didinmekle meşgulüm... 

PS: Bu arada fotolarda dirhem makyajım yoktur belirtmek isterim... öptüm byes  

Hiç yorum yok: