8 Şubat 2011 Salı

benden sölemesi, sizden katılması...

biliyorum bu güzel sürprizi kazanma şansımı azaltıorum ama olsun ben paylaşmayı severim... işte pride's shopping bag bizlere böyle bir sürpriz hazırlamış bence katılın derim ;)



Hediye Zamanı...Melissa:)

100. izleyiciye ulaştığımda bir hediyem olmuştu...
Sevgili moda-yemektarifleri kazanmıştı bu hediyeyi...
Uzun zaman oldu,desteklerinizle,güzel yorumlarınızla bloğum kocaman bir kapı oldu dünyaya açılan...
Sevgililer günü dolayısıyla sizlere bir hediye vermeye karar verdim:)
Şimdi gelelim sürprizimin ne olduğuna:)
Malum yaz yaklaşıyor...
Herkesin severek kullandığı bir "Vivienne Westwood Melissa'ya siz de sahip olmak istemez misiniz? 
Üstelik "hediyenin numarası şu" gibi bir durum yok!!!
Kim kazanırsa istediği renkte ona özel numarası alınıp gönderilecek:)
Özellikle belirtmek istiyorum soranlar oldu çünkü...
Bu sponsor desteği ile yapılmış bir hediye çekilişi değildir!!!





Bu güzel hediyeyi kazanmak için yapmanız gereken ilk şey tabii ki izleyicim olmanız:)
Bloğumla ilgili düşünce ve önerilerinizi yorum olarak bırakmanız.
Ayrıca kendi bloğunuzda yer verirseniz beni çok mutlu edersiniz.
(Lütfen bloğunuzda yayınladığınız çekiliş postunu yorumlarınıza ekleyin:)
Hediye çekilişi 28 Şubat 2011 gecesine kadar devam edecek.
Çekiliş random.org üzerinden yapılacaktır.
1 Mart sabahı kazananı açıklayacağım.
(Adsız yorumlar çekiliş dışı bırakılacaktır,bilginize)

SEVGİLER

Hiç yorum yok: