22 Şubat 2011 Salı

Kendi imalatımız...

Son zamanlarda örgüye kafayı takmış durumdayız ve işten eve gelir gelmez kız kardeşimle sarılıyoruz hemen örgülerimize neyse gelelim mevzuya yıllar önce kardeşime örgü örmeyi öğretmeye çalışıyordum lakin kızın anlayacağı olmadığı gibi sürekli yalnış yapıp "yaa abla ben bunu örmeyeceğim", "çok sıkıldım, bak zaten yalnış yaptım" gibi geri bildirimler alıyordum zaten ördüklerini görünce içimden "evet evet bu kız hayatı boyunca bir şey öremez neyse zorlamayayım da iyice soğumasın örgüden, belki bir gün ister örmeyi" diye geçirmiştim ne yalan söyleyeyim... İşte o gün bu günmüş... Ben geçen hafta ona bir bere örmüştüm ondan gelen gazla kardeşimde niyetlendi ve hafta sonu pazarda ona güzel ipler aldık, eve gelir gelmez başladı bereye ve bu akşam itibariyle bitirdi... Bana da dikmek ve tasarımımızın son dokunuşlarını yapmak düştü... Bir çok sevdik bereyi tiril tiril ve tam istediğimiz gibi oldu...

Tam olarak bu formu vermek istiyorduk...

Bordo renkli beremizin yandan görünüşü...




Berenin sponsoru ve yönlendirmesi By Ser_up... İşçilik ise tamamiyle benim saygıdeğer, öğütdinler, cici kardeşim... Aferin kardeşime... Onu çok seviyorum... İyi ki benim kardeşim olmuş...

Bu arada yakında eldiven ve atkı tasarımları var gibi gözüküyor... Tabiki sizlerle paylaşacağım... Bendense kapkara bir takım gelecek... Coming soon ;)

Sevgiler BAAŞşşşşhhh BAAAŞşşşşşhhh



Hiç yorum yok: