11 Şubat 2011 Cuma

Yine beeennn...

Sizlerle ne giydiğimi paylaşmayı çok seviyorum... Gerçi şuan izleyici sayım bi hayli az olsada :) ilerde çoğalır diye düşünerekten bu günden hazırlıklarımı yapıyorum :D Şuan ofiste yalnızım ve kendi kendime -boydan alamasamda- bir kaç resim çektim... Bugün bir ayrı özendim kendime ve paylaşmak için akşam eve gitmeyi -hazır ofiste boş vakit bulmuşken- beklememeye karar verdim...

Leopar deseni her zaman sevmişimdir...


Ve leopar desenle, kırmızının her zaman çok iyi bir kombin olduğunu düşünmüşümdür...
Kırmızı küpelerimi o yüzden taktım ;)





Ahşap yüzük : çok seviyorum bu yüzüğümü...


Bottie lerimi de çok severek aldım lakin topukları çok içeride olduğundan zaman zaman
yürümekte zorlandığımı itiraf etmeliyim...




Ofiste bu pozu vermezsem içim rahat etmezdi... Fix poz oldu artık...

İşte böyle ofiste nedense sakin bir gün geçirioruz... Havada pencereden dışarı bakınca baştan çıkarıcı görünüyor ama ne yaparsın ekmek parası :P

Ben böyle iyiyim, işimi -ara ara nefret ettiğimi düşünsemde- seviyorum... Artık ne yapalım akşam çıkışta bir şeyler yaparız bizde :(

ÖPTÜM SİZİ ÇOOOKKK... Yukarıda ki fotoda olduğu gibi ;) Sewgiler BAŞŞH BAŞŞH

Hiç yorum yok: