12 Şubat 2011 Cumartesi

Work....

Bugün Cumartesi ve ben çalışıyorum ühünk ühünk :(  Sabah işe gelirken hava süperdi, pastaneye girdim ohhh misss, millet rahat rahat açık büfe kahvaltısını ediyordu :( bir daha ühünk ühünk... Neyse işte bugün gezme modunda da değilim aslında ama ne bileyim havayı görünce içimi böyle bir heyecan kapladı... Dün gece kız kardeşimle alışveriş çılgınlığına çıktık zaten hıh... Ve ciddi bir indirim çılgınlığı gördük... Daha sabah olduğundan ayılamadım akşam sizlerle paylaşmayı düşünüyorum... Ben güne başladım... Bugün yoğun bi gün olacak... İşte bu sabahki halimden bir görüntü sizlerle


Üzerimdeki hırkayı dün akşam aldım... Hemde inanılmaz bir fiyata :D


İş'te bir gün daha başladı... Ayrıca 15 gün aradan sonra  yarın izin yapacağım ve bu iznin ayrı bi önemi var çünkü 4 ay aradan sonra ilk defa pazar günü izin yapabileceğim ama burada en önemli nokta Pazar günleri evime çok yakın bir yere Pazar pazarının kurulması ve bu pazarın benim nezdimde değme mağazalara taş çıkarması... Yani yarın kardeşimle benim için büyük gün...

Neyse herkes için iyi bir gün olur inşallah

Öpüyoruz sizi Sevgiler BAŞşşşhhh BAAŞşşşşhhh...


Hiç yorum yok: