9 Şubat 2011 Çarşamba

hey gidi ben heyyy...

Ben böle bugün kendimi ayrı bi sevdim, böle bi sevgi pıtırcığıyım kendime karşı... 2 gündür işten eve fazlaca erken gelip dinlenme fırsatım oluo, ondan mı bilemedim ama böle biii iiiimmm yani... Neyse işte bugün iş ile alakalı verimli sayılabilecek bi gün geçirdim... sonrasında eve geldim ve annemin arkadaşına fal baktırdım anam hatun herseyi bildi walla heeaaa...


En son olarakta ailemle ev alışverişine çıkıp geyik tadında takıldık... Lakin benim kardeşimle geçirdiğim wakitler her zaman eğlenceli ve keyifli ayrıca komik arada rezil olmuştur ama biz her şartta gülmüşüzdür... Bugünde böle bi kaç durum yaşanmadı değil; alışverişi yaptıktan sonra kasaya geldik ancak kasada sıra war ve önümüzdeki adam bi süre bekledikten sonra bana "yan kasa boş" dedi yardım etme amacı güttüğü kesindi ve ben adama "oraya gidemem..." deyivermişim :S sonra kardeşimle kıkırdamaya başladık... "Abla adama oraya gidemem dedin yaaaee" modunda... bi döndüm adam bize bakıo ama çok pis bi bakıştı :S Ama ben bu oraya gidememi tamamen boş anıma gelmesiyle alakalı söledim... neyse bu durumu adam poşetlerini doldururken ona yardım ederek gönlünü almaya çalışarak hallettiiikkk ;) Aaaaaaaaa bu arada ben kardeşimle çıkınca küçükte olsa bişey almadan eve girdiğimizi genelde görmemişimdir, bugünde kendimize eldiven aldık ikimizde aynı eldiveni aldık gerçi ama olsun onda başka bende başka durur...
Bu eldivenleri resmen 2.50 TL ye aldık ;) Çok mutluyuz ....
 
Eller kardeşime ait... Kitapta ona ait... sömestr a girerken Teşekkür belgesi aldığı için Saygıdeğer öğüt dinler sahafımız bu kitabı ona hediye ettiii... Zaten sürekli Stefan ZWEIG okumamız konusunda bize baskı yapıyordu... Böylece sahafımızda amacına ulaşmış oldu... Kardeşim bitirince tavsiye ederse bende okumayı planlıyorum...

Son olarak yeni eldivenlerimizle 14 Şubat yaklaşırken Sevgililer Günü temalı bir poz verdik ;)


VEEE EVE GELİNCE YORULDUĞUNU ANLAYAN BEN'İN SON HALİYLE KAPANIŞI YAPALIM ;)


Neyse öptüm hepinizi.. BAŞŞH BAŞŞH ;)

Hiç yorum yok: