14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgililer günü mü ne ?

Bilindiği üzere bugün sevgililer günü ve kandil ve 2010-2011 eğitim öğretim hayatının 2. yarısının ilk günü... Bu sene sevgililer gününün benim için bir önemi yok... Birazda içim buruk aslında _BİRAZ MI??? :S_ Sevgi sözcüğünü uzun uzun düşünmek için önemli bir gün benim için, geçmişe gideceğim ama bir an önce geri dönmek için uğraşacağım bir gün... Bugün geçmişi yad edeceğim bir gün... Her saniye özlediğim ama bir daha asla geri dönemeyeceğim günleri anma günü benim için, kırgınım geçmişime, geçmişimdekine... Ama yine de yeri ayrı bende içten içe... Belki o hiç bir zaman bilmeyecek ama sevdim onu hep, geçmişte de bugünde de... Uzun yıllar geçse bile hep başka olacak hayali gözlerimde...

Büyük sevgilerle geçen, sevgi sözcüklerinin havada kalmayıp, yürekte hissedildiği bir gün olur umarım... Herkesin kandili mübarek, sevgililer günü kutlu olsun...

Sewgiler BAAŞşşşhhh BAAŞŞŞşşşhh...

Hiç yorum yok: