2 Şubat 2011 Çarşamba

Bir meraba mutlaka gerekli midir ???

Evet evet gereklidir... ilk yazımı yazarken oldukça heyecanlı olmak isterdim lakin deilim :D Ben böle bildiiniz işten eve gelmiş otururken yeni aldıım ayakkabılarım aklıma geldi ve bende bir bloğa sahip olmalıyım dedim... bi şekilde o tatlı yemyeşil ayakkabılarımı göstermeliydim...

Ve işte o yeşil cici ayakkabılarım
Yeşil kundura: 49.90 TL
 Neredeyse bir yılı aşkın süredir çeşitli moda bloglarını okuyup okuyup "ayh ne güzelmiş yaaeee" dierek iç geçiriorum... Bende bunlardan yazmak istiorum modunda takılıorum öle vee sonunda burdaım... Bunca zaman bir blogumun olmama sebebi bi süre blog güncellemesine bi heves devam edip sonra pat die soğuyacaım kanaatinde olmamla alakalı idi lakin hala aynı kanaatteyim... Ben çok şıpsevdi bi karakter olaraktan umarım burda böle eğlenceyle başlayan bi maratona uzun süre devam edebilirim... Neyse işte böle yeşil ayakkabımıda gördünüzse sorun yok... Ooohhh beee gösterdim ayakkabımı rahatladım... Hadi bakalım blogum watana millete hayrola ;) Hello... Mello... Hi people...

Hiç yorum yok: