11 Şubat 2011 Cuma

DREW BARRYMORE aşkına...

Drew Barrymore a ve filmlerine oldum olası bayılırım ben... Szellikle Drew in mimiklerine... Suçlu çocuk tavırlarına, karşılık bulamadığı aşka karşı duruşuna (filmlerinde) her zaman bayılmışımdır... Ve özellikle takip ettiğim oyuncular arasındadır benim için, zaten böle takıntı haline getirdiğim bi kaç tane oyuncu var, ilerleyen zamanlarda diğerlerindende bahsederim sizlere... Ama şuan tamamen Drew e odaklanmış durumdayım... Ve ilk izlediğim filmi tabiki
"E.T"

Pür dikkat izlemiştim bu filmi E.T ya çocuğa zarar verirse, ya annesi babası görürse E.T yi, Ne olcak bu işin sonu? diye kıvrım kıvrım kıvranmıştım...

Sonraki benim izlediğim filmi ise -gerçi burda uzun uzun bir rolü yoktu ama -ÇIĞLIK...

Allahım ne heyecanlanmıştım bu filmde sizlere anlatamam... Ay yakaladı yakalayacak pis katil diye ödüm patlamıştı... Sonu malum drew ölmüştü ve ben çok üzülmüştüm ühü ühü :(
Sonrasındaysa "Never been kissed" i izledim... Allammm bu filmde de ben bir heyecan bir heyecan... Konusu neydi, ne değildi? şimdi hatırlamıyorum ama bi aşk hikayesi olduğu malum ;) Bir de o öpüştükleri anı hatırlıyorum... 1999 yapımı bu film şimdilerde nasıl bir izleme isteği uyandırır bilemem ama ben tavsiye ediyorum... 


Ve tabiki 3 yıl arayla vizyona giren "ÇARLİNİN MELEKLERİ" ve "ÇARLİNİN MELEKLERİ TAM GAZ" ı es  geçmemek lazım... Kurgu, oyunculuk, geçişler süperdi... İkisinide yeniden yeniden ve yeniden izleyebilirim.... Tabi Lucy Liu ve Cameron Diaz ında bu filmlerdeli oyunculuklarınında müthiş olduğunu söylemeden edemeyeceğim...
Bu arada Çarlinin Melekleri serisinin arasında vizyona giren 2001 yapımı "Hayatımdaki Erkekler" adlı filmden hiç hoşlanmadığımı belirtmeden edemeyeceğim... Bence kesinlikle izlenmemesi gereken bir film, Drew Barrymore filmleri arasında olmaması gereken bir film olduğunu düşünüyorum...
VEEEE sıra geldi kardeşimle yıllar önce çok ama çok eğlenerek izlediğimiz bir filme "Çatı Katı -Dublex-"... Bu filmdeki yaşlı teyzeye çoğu zaman uyuz olsakta oldukça eğlenceli bir film olduğunu düşünüyoruz...
ŞİMDİDE  2004 YAPIMI BENİM NEREDEYSE EN ÇOK SEVDİĞİM FİLMLERİMDEN BİRİ OLAN FİLME GELDİ SIRA...
"50 FİRST DATES"
Ben bu filme bayılmıştım... Bu filmdeki Drew Barrymore a ayrı bir bayılmıştım... kesinlikle izlenmeli... Hemde
hiç vakit kaybetmeden ;)
Sırada yine izlenmesi ve sevilmesi şart olan bir filmi var Drew Barrymore un
"SÖZ VE MÜZİK"
Bu filmde en çok eski sevgilisiyle restaurantta karşılaştığı andaki yaptığı saçmalıkları seviyorum... Tek kelimeyle muhteşem bi oyunculuk...



DREW BARRYMORE UN BİR BAŞKA FİLMİYSE
"ERKEKLER NE SÖYLER KADINLAR NE ANLAR"
Bu filmde birden fazla profesyonel oyuncuyu bir arada görünce insan afallayıp kalıyor açıkçası.. Bence öncelikle bayanlar olmak üzere herkes izlemeli...




GELELİM DREW BARRYMORE UN EN SON İZLEDİĞİM FİLMİNE
"SENİ UZAKTAN SEVMEK"
Evet film güzel başlıyor, akıcı gidiyor ama garip bitiyor... Öyle bir bitiyorki Alla alla olup... birazdan devam edecek sanıyorsun... Açıkçası sonunu sevmedim...





Son filme görsel açıdan biraz torpil geçtim ;) Ayrıca yukarıdakiler sadece benim izlediklerim, çok daha fazlası var tabiki...

İŞTE BU DA DREW FİLMOGRAFİSİ ...

Seni Uzaktan Sevmek (2010)
Oyuncu: Erin rolünde

Going the Distance

Erkekler Ne Söyler Kadınlar Ne Anlar (2009)
Oyuncu: Mary rolünde

He's Just Not That Into You

Grey Gardens (2009)
Oyuncu: ’Little’ Edith Bouvier Beale rolünde

Herkesin Keyfi Yerinde (2009)
Oyuncu: Rosie rolünde

Everybody's Fine

Whip it! (2009)
Yönetmen, Oyuncu: Smashley Simpson rolünde

Beverly Hills Çuvava (2008)
Oyuncu: Chloe rolünde

Beverly Hills Chihuahua

Söz ve Müzik (2007)
Oyuncu: Sophie Fisher rolünde

Music and Lyrics

Curious George (2006)
Oyuncu

Şans Sende (2006)
Oyuncu: Billie Offer rolünde

Lucky You

Fever Pitch (2005)
Oyuncu: Lindsey Meeks rolünde

50 İlk Öpücük (2004)
Oyuncu: Lucy Whitmore rolünde

50 First Dates

Çatı Katı (2003)
Oyuncu: Nancy Kendricks rolünde

Duplex

Charlie'nin Melekleri: Tam Gaz (2003)
Oyuncu: Dylan Sanders rolünde

Charlie's Angels: Full Throttle

Tehlikeli Aklın İtirafları (2002)
Oyuncu: Penny rolünde

Confessions of a Dangerous Mind

Hayatımdaki Erkekler (2001)
Oyuncu: Beverly D'Onofrio rolünde

Riding in Cars with Boys

Charlie'nin Melekleri (2000)
Oyuncu

Charlie's Angels

Dünyadan Sonra (2000)
Seslendirme

Titan A.E.

Gerçek Öpücük (1999)
Oyuncu: Josie rolünde

Never Been Kissed

Evlilik Öpücüğü (1998)
Oyuncu: Julia Sullivan rolünde

The Wedding Singer

Sonsuza Dek (1998)
Oyuncu

Ever After

Çığlık (1996)
Oyuncu: Casey Becker rolünde

Scream

Herkes Seni Seviyorum Der (1996)
Oyuncu

Everyone Says I Love You

Batman Daima (1995)
Oyuncu: Sugar rolünde

Batman Forever

Zehirli Sarmaşık (1992)
Oyuncu: Ivy rolünde

Poison Ivy

E.T. (1982)
Oyuncu: Gertie rolünde

E.T. the Extra-Terrestrial

Sinema hayatına damgasını vuran bir oyuncudan bahsediyorum... Adam Sandler, Hugh Grant, Ben Stiller, Cameron Diaz, Jennifer Aniston, Justin Long, Lucy Liu hatta E.T ile (;p) aynı filmde harikalar yaratmış bir oyunculuk, görsel şölen...


BENİM İZLEYİP TAVSİYE ETTİKLERİM
  1. SÖZ VE MÜZİK
  2. 50 İLK ÖPÜCÜK
  3. ERKEKLER NE SÖYLER, KADINLAR NE ANLAR
  4. GERÇEK ÖPÜCÜK
  5. ÇARLİNİN MELEKLERİ
  6. ÇATIKATI
  7. ÇIĞLIK
Kısacası :P Fazla kısa olmuş gibi gözükmese de Drew Barrymore a bayılıorum... O hep film yapsın bende izleyeyim ;)
Sewgiler... Saygılar... Öptüm sizi... BAŞŞH BAŞŞH...

Hiç yorum yok: