17 Şubat 2011 Perşembe

Hülya Avşar tarzı...

Hülya Avşar yıllardır hayatımızın içinden bir isim... Kamuoyuna malolmuş, yaptıklarıyla ilgileri üzerinde toplayan, zaman zaman örnek projelerde bulunup takdir gören bir isim... Zira ben kendisini pek bir beğenir ve takip ederim... Annesinin cenazesindeki hali beni çok etkilemişti... Bence hayli hoş bir bayan, belki öyle aman aman boyu posu yok ama yüzü her detayıyla çok güzel... Gelin görünki o bile aldatıldı ve aldatılması üzerine yaptığı basın konuşmasını çok iyi hatırlıyorum... Yıllar önce kameralar karşısına geçip gururla sölemişti içindekileri... Ünlü olmakta zor zanaat zira... Her seyini herkesin bilmesini herkes kaldıramaz, azıcıkta olsa gizli saklısı olmalı insanın neyse şimdi biraz tarzına göz atalım en iyisi... (çok bıdı bıdı yapıyorum sanırım )


Bu kadar kısa saç herkese yakışmaz ama ona en çok yakışan saç modeli bu bence...


Yıllar önce Kevin Costner TR ye geldiğinde Les Ottoman otelde yapılan basın toplantısına bende katılma şansına erişmiştim ve bayılmıştım 40 lı yaşlardaki Kevin a... Lakin Hülya
Avşar ın elbisesinin üzerine giydiği deri yelekten pek hazetmedim...


Bu fotodaki haliyse çok şirin bence... Çok yakışmış değil mi ?


Western tarzıyla Gördüğümüz Hülya Avşar ı başarılı buldum ben...

Saçı ve makyajıyla uğraşılmamış olsada bu haliyle bile bakımlı duruyor...

Bu halini sona sakladım... Doğal saç ve makyajını sevdim, boynundaki takı yoğunluğuysa kıyafetiyle iyi bir bütünlük yakalamış... Her hali güzel gerçi ama bu haline bayıldım...
Görsellerin biri hariç genelde günlük hayatından seçim yapmaya çalıştım yoksa profesyonel çekimlerin hepsi muhteşem ama bu fotolar doğal ve günlük hayattan... Bu halleriyle incelemek istedim Hülya Avşar ı ve günlük kombinlerinide oldukça başarılı buldum...

Sevgiler BAAŞŞŞşşhhh BAAŞŞŞşşşhhh

Hiç yorum yok: