16 Şubat 2011 Çarşamba

Neler yaptım bakalım...

Bir kaç gündür ortalıklarda yokum... çok ciddi işlerle meşguldüm, Allah'a şükür zor kısımlarıda atlattım ve burdayım... Bu zaman zarfında sinir olduğum hatta sinirden ölmek üzere olduğum durumlardan bir tanesini yaşadım "internet problemi" 3 gün önce arıza bildirimi yapmama rağmen devam eden problemi ne zaman gidereceklerini merak etmekteyim... Problem süresince Telekomla telefonda konuştuğum kadar kimseyle konuşmamışımdır walla... Umuyorum en kısa zamanda halledilir...

En enteresanıysa 14 Şubat Sevgililer gününü hastanede geçirdim... TERSLİK TERSLİK ÜSTÜNE diye buna denir... Annemin babamla birlikte muayene olmak için gittiği hastaneden ameliyat olarak çıkması planlarımda ciddi değişiklikler _gerçi sevgililer gününe has özel bi planım yoktu lakin yinede iş çıkışı bir şarap içme gibi içten gelen bir isteğim vardı_ yapmak zorunda kaldım... Babam aradığında işteydim ve annen ameliyata girecek deyince soluğu hastanede aldım


Gittiğimdeyse annem ameliyathaneye alınmıştı, onu göremeden girmesine üzüldüm ve operasyonun bitme anları yaklaştığında ameliyathane kapısında beklemeye başladık babamla, 10 dakika sonra kapıdan bir çalışan içeri girerken gördüm annemi içeride tekerlekli sandalyede oturuyordu... Canım annem benim ne kötüydü onu öyle görmek... Neyse kapı açılıp giren çıkan oldukça annemle göz göze gelmeye devam ettik ve en sonunda çıkardılar annemi ve odasına geçtik... Onun neşesini yerine getirmek için espriler yaptık, biraz dizi izledik 2 saati doldurduk odada... Sonra doktoru tekrar gördü annemi ve evimize geldik.. Allah'a şükür şimdilik iyi, dua edelim ki pazartesi günü alacağımız test sonuçlarında da kötü bir şey çıkmasın...

Gelelim gündelik yaşamımda yaptıklarıma... Öyle sıradandı aslında şu aralar özel hiç bir şey yok ev-iş arası takılıyorum... Daha önceki yazımda bahsettiğim Sil Baştan adlı kitabımı bitirdim... Kitabı sevmedim ben, sevenler var mı bilemem ama ölüp dirilen ve sonunda da ilk yaşamındaki hayatına kaldığı yerden devam eden bir hayatı anlatan kitabın içeriğini sevemem yani... Hiç bir enformasyon yok, hiç bir duygu yok... En azından araya duyguları katsaydı da aşk kitabı niyetine okusaydım... Sevmedim yani, daha da diyeceğim yok...

Lakin yepyeni bir kitaba başladım... Bebe daha kendisi elimde ama en azından yaşanmış bir hayatı anlatıyor ve hayatın içinden bir çok tecrübe barındıran bir kitap olduğunu düşündürerek devam ediyor... Zaten ben oldum olası Ayşe Kulin severim ;) Kitaplığımda en çok olan İnci Aral dan sonra Ayşe Kulin kitaplarıdır... Veee şimdilerde bir Ayşe Kulin kitabı "TÜRKAN" ı okumaya başladım... Zaten Türkan Saylan ın hayatını merak ediyordum, bir taşla 2 kuş vurmuş oldum ;)

Yıllardır kendi fotoğrafımı kitap ayracı olarak kullanırım...
Ek olarak bir de örgüye başladım; kardeşim uzuuuunnn upuuzuuunn bir şapka istiyordu, bende örgüsever bir karakter olarak örebileceğimi söleyince çok sevindi ve hemen örmeye başladım...




Son zamanlarda böyle şeyler yaşadım, yaptım işte... zaman çabuk geçiyor annem daha iyi artık tabiii, şapkada bitmek üzere bitince güzel olursa size gösteririm, olmazsa göstermeyeceğim ne yazıkki (sizin kötü şeyleri görmenizi istemem ) Hep iyi ve kaliteli şeyler görüp, yaşayın inşallah...

Sewgiler BAAŞşşşhhh BAŞŞşşşhhh

Hiç yorum yok: