24 Şubat 2011 Perşembe

SİNEMA_VİZYON

Son dönemlerin övgüler yağdırılarak bahsedilen filmi "Aşk tesadüfleri sever" e dün gece kardeşimle birlikte gitmiş bulunmaktayım... Filmi izlemeden önce açıkçası zihnimde çok abartmıştım çünkü dediğim gibi filmle ilgili hangi yorumu okusam bir övgü bir övgü, bende baya bi gaza geldim... Şakır  şakır ağlayacağımı düşünerek son 1 haftadır filme gitmek için fırsat kolluyordum, dün gece ciddi zorluklarla o fırsatı yarattım lakin böyle olacağını bilseydim hiç bu kadar uğraşır mıydım??

İşten eve geldim, babamın arabasını çaldığımız gibi soluğu  sinemada aldık, ilk yarı bitti ne kardeşimde  ne bende bir beğeni ünlemi yok...

ikinci yarı başladı biz yine bir hevesliyiz o da bitti _film bitti_ biz kaldık...
Nasıl yani?? diye sorularla çıktık salondan...

Hiç beğenmedik tavsiye etmiyoruz... Evet tesadüf vardı hemde çok ama ben aşk göremedim...

Eğer izlemediyseniz ve gerçekten "aşk" temalı film izleyip, o duyguyu iliklerinize kadar yaşamak isterseniz... size önereceğim filmi mutlaka izleyin...


PS: I LOVE YOU

Hilary Swank Ve Gerard Butler ın müthiş oyunculuğunun öncülüğünde çekilen film için söylenecek tek kelime MUHTEŞEM...

Ben 4 kereden fazla izlemişimdir ama her izlediğimde ağlamadan bitmemiştir film... Hatta yüreğimde ciddi acılar hissetmişimdir... "Ne aşk bee" diyebildiğim tek film...

Mutlaka izleyin... Hilary Swank in yatağın içinde tek başına kocasının telesekreterden sesini defalarca dinleyişini ve kocası istediği için içi acıyarakta olsa karaoke yapışını izlerken cidden aşkı hissedeceksiniz...

Ama tek bir sorun var PS: I LOVE YOU yu izledikten sonra  hiç bir aşk filmi sizi tatmin etmeyebilir... Bu yüzden tehlike arz eder ;)







Sevgiler BAAŞşşşhh BAAAŞşşşhhh

2 yorum:

Unknown dedi ki...

aşk tesadüfleri sever için yeni bir ıssız adam dediler?!
öyle mi peki?! galiba alakası yok...

ser_up dedi ki...

Kesinlikle alakası yok... Ve bu filmde dediğim gibi ben bi aşk göremedim ayrıca ıssız adamın yanından bile geçemez canım cidden... İzlemek vakit kaybı olur diye düşünüyorum ben...
Sevgiler